Lajkcentrum

Így lesz majd saját burgered a mekiben: színre lép az étteremi terminátor

November végével új mobil alkalmazást vezetett be a McDonald’s, amellyel a hazai mellett a nemzetközi hálózat külföldi éttermeiben is lehet kedvezményekre vadászni. A myMeki-t felváltó appban a vállalat tervei szerint a jövő év folyamán személyre szóló ajánlatok is megjelennek majd. Az új alkalmazást egy meglepetés adventi kampánnyal vezeti be a cég.

A McDonald’s idén január elején indította el mobilalkalmazását, a myMeki appot, hogy kényelmes, kézre álló megoldást adjon a vendégeknek a korábban megszokott kedvezmények gyűjtéséhez. A letöltési számokon felbuzdulva ( 420 000) az étteremlánc úgy döntött,

a hazai kedvezmények mellett novembertől a külföldi éttermek kínálatát is megnyitja vendégei számára, és itthon is bevezeti a myMeki alkalmazást felváltó globális McDonald’s appot.

Ez a te burgered?

Az új applikációval 13 ország, és jövőre várhatóan további 30 ország, McDonald’s éttermeinek ajánlatai között böngészhetünk, így a nyaralás vagy egy üzleti út során sem maradunk le a kedvezményekről. Ha külföldön járunk, elég csak kiválasztani az adott országot a menüben, majd adatainkkal regisztrálni. Az alkalmazás helymeghatározója ezután felajánlja nekünk a közelben található éttermeket, és megmutatja az elérhető ajánlatokat. A beváltás az itthon már megszokott módon történik.

A régia app kivezetése egyébként fokozatosan fog történni: a régi és az új alkalmazás még két hónapig párhuzamosan fut, letölteni azonban mostantól már csak a McDonald’s appot lehet az online áruházakban. Az új alkalmazásba azonban nemcsak az új felhasználóknak kell regisztrálniuk, hanem azoknak is, akik az eddig elérhetővel öngészték az ajánlatokat.

A decemberi alap ajánlatok mindkét alkalmazásban elérhetők és beválthatók lesznek. Az új alkalmazás a tervek szerint a későbbiekben fontos platformja lesz a cég digitális alapú hűségprogramjának. A cél az, hogy

a jövő év második felében már olyan személyre szabott kedvezményeket is elérhessenek rajta a vendégek, melyeket fogyasztási szokásaik, gyakori választásaik alapján ajánl számukra a platform.
Kapcsolódó cikkek

Az E.ON ügyfeleit is célba vették az 50-es tahók: ez a megoldás ellenük

A cég nevében is hívogatnak embereket minősíthetetlen hangnemben, fenyegető üzeneteket közvetítve, ám a cég ügyfelei nincsenek egyedül, mások is céltáblájává váltak a rettegett 50-eseknek.
Az E.ON ügyfeleit is célba vették az 50-es tahók: ez a megoldás ellenük

A nyolcvanas években voltunk a csúcson, azóta csak robogunk lefelé

Ki fog itt lassan adót fizetni, pénztermelő tevékenységet végezni, gimibe, egyetemre és munkahelyre járni?
A nyolcvanas években voltunk a csúcson, azóta csak robogunk lefelé

Vásárlókat ütnének legszívesebben egy budai trafikban: mutatjuk a bizonyítékot

Egy második kerületi trafikban fényképezte le kollégánk azt a kassza mellé kihelyezett mémet, amin egy népszerű termékkérési technikát jutalmaz pofonnal Batman.
Vásárlókat ütnének legszívesebben egy budai trafikban: mutatjuk a bizonyítékot

Nem vicc: álruhában támad újra a plazma tévé + Suzuki Swift kombó

Mondjuk a Suzukit Renault-ra, a plazmatévét meg lakásra cserélték, de egy ingatlanos hirdetés a címben szereplő régi termékkapcsolást juttatta eszünkbe.
Nem vicc: álruhában támad újra a plazma tévé + Suzuki Swift kombó

Hoppá: Óbudán lehet megnyerni minden idők legnagyobb magyar lottónyereményét

Nem hittünk a szemünknek, pedig igaz, Óbudán egy aluljáróban közel az ötszörösét lehet megnyerni a máshol meghirdetett lottónyereménynek, reméljük nemcsak tévedésről van szó.
Hoppá: Óbudán lehet megnyerni minden idők legnagyobb magyar lottónyereményét